Manja-en-Marc-down-under deel 3

Bijna klaar voor vertrek / ready for take off/ pret pour le départ

Beste vrienden,

We zijn bijna klaar voor vertrek en zijn van plan jullie weer op de hoogte te houden van onze ervaringen tijdens de tweede reis naar Australie. Woensdag vertrekken we via Londen naar Singapore. Daar blijven we tot zondag en dan gaan we naar Perth waar we logeren bij Nola Kunnen een vriendin van Mike. Samen gaan we dan na enige dagen op reis naar het zuid-westen van Australie. We proberen ook wat foto's te uploaden maar dat kan alleen als ik de beschikking heb over een internetverbinding dus soms even geduld. Laat even weten of dit bericht goed is aangekomen of dat je geen prijs meer stelt op deze berichten

Groeten Manja en Marc

Dear friends,

Watch out the Dutchies are coming.Do not cross the street before looking at the car still driving at the right hand side after Sunday evening. We hope to meet you some time during our stay and we keep in touch.

Cher ami(e)s

Nous parterons Mercredi pour notre deuxieme voyage en Australie.Nous resterons deux jours a`Singapore et apres ca nous irons à Perth Au revoir Manja et Marc

Lucienne

Jullie zijn er helemaal klaar voor, nog een paar nachtjes slapen en op naar de eerste jet-lag in Singapore. Veel plezier en vooral GENIETEN!!!

John & Lonneke

Ga er vooral van genieten en we houden de site in de gaten!!

Maurice Graafmans

he hallo

bijna vertrokken naar het andere kant van de wereld.
succes met de reis en het land Australie.

grtn Maurice

Gladys & Rein

Marc en Manja wij wensen jullie een fijne reis naar- en een gezellig verblijf in Australie maar vooral gezond terug in Nederland. Ook kijken wij uit naar de leuke foto's en verhalen tijdens deze reis.
Geniet ervan groetjes Rein en Gladys

waldi

Geweldig dat jullie weer gaan. Geniet ervan en fijn dat wij mee mogen genieten van al het moois wat jullie mee gaan maken. Zorg goed voor jezelf Manja dan wordt het een leuke reis. doei

trees van eijsden

Lieve Manja en Marc,

Leuk om straks jullie verhalen weer te lezen. Heel veel plezier, een goede reis en tot in mei!!

Liefs Trees en Ton

peter van bergen

Marc en Manja,
Veel plezier in Australie en we lezen en kijken natuurlijk graag mee,
Groetj
es,
Peter en Irene

robin van der stuyft

ha die oudjes(lol)

geniet er van en geen zorgen om ami en de plantjes thuis daar word goed voor gezorgd als jullie weg zijn.
hou ons goed op de hoogte met jullie leuke reis verslagen en we houden contact

dikke kus en knuffel

robin en denise

Ma

Manja en Marc,

Ook van mij een fijne reis gewenst, en veel genieten.
Wat hebben jullie veel goede wensen gekregen van vrienden, familie en kennissen.
Na 37 jaar werken heb je deze reis echt verdient. Ik ben trots op jullie.

Met een dikke knuffel van Ma

Ad & Marjon

Goede reis en behouden thuiskomst.
Wij hopen dat jullie het erg naar je zin gaat hebben.
Nog bedankt dat jullie op mijn feestje waren.
Liefs Ad & Marjon

Onno en leony

Lieve Marc en Manja,

vandaag is het dan eindelijk zo ver dat jullie de grote reis down under kunnen gaan maken.
We wensen jullie een goede vlucht en een geweldige vakantie met veel gezeligeheid met jullie vrienden.
Leuk dat we jullie kunnen volgen met de reisverslagen.

liefs en groetjes,
Onno en leony

Henk en Minou

Een hele goede reis, goede vlucht en geweldige vakantie. Geniet ervan!!!
Leuk dat we jullie kunnen volgen.
Hartelijke groeten,
Henk en Minou