Manja-en-Marc-down-under deel 3

vertrek uit Singapore

Beste luitjes

On 5.30 uit je bed is geen lolletje, maar je moet er wat voor over hebben. We staan op het vliegveld klaar voor vertrek naar Perth. We hebben weer als een dolle door Singapore gejaagd en alle mogelijke excursies gedaan die een normaal mens in een week doet. Prachtige dingen gezien dus kijk naar de foto's die ik ga verzenden wanneer we aangekomen zijn in Perth.Singapore is een ware wereldstad waar elke ochtend 200.000 motorrijders/arbeiders over de grens komen om hier te werken. Een smelkroes van mensen uit Indonesie, Maleisie, China en een paar verdwaalde toeristen. We hebben geslapen in een prachtig hotel maar de bedden waren zo hard dat een eiken plank zachter leek. De eerste nacht nauwelijks geslapen en we waren echt wel moe na die lange vlucht. Tweede nacht na wat hulp van het hotel beter geslapen. Wat we zoal gezien hebben zal ik bij de te verzenden foto's toelichten. Dus nog even geduld.Dat de wereld klein is bleek vanacht omdat Robin melde dat er lekkage is in Coeuson.In plaats van de loodgieter te bellen belt hij zijn vader uit bed.Gelukkig heeft hij het zelf verder opgelost. Groeten van ons beiden en op naar Perth.

Lucienne

Haha je ziet maar de kids kunnen niet zonder jullie, bij calamiteiten eerste stand ouders bellen, wij hebben ook eens zo'n nachtelijk telefoontje gehad uit Curacao over eigenlijk niets. Nou nu naar de Aussie ik heb Rusland overleefd, erg mooi qua cultuur maar verder wel erg grauw Russisch. Veel plezier en G'day

Vangee

Ik reageer pas als er weer zo'n opwindende vertrekfoto wordt geplaatst, toe doe je best!

Hans C.

Jullie worden al echte "Amerikanen": "Bij thuiskomst zien we op de foto's wel waar we geweest zijn" ha ha! Veel reisplezier!