Manja-en-Marc-down-under deel 3

Op zoek naar het goud

Beste vrienden, We zijn begonnen aan onze rondreis door het zuidwesten maar voordat ik daarover vertel eerst wat toelichting bij de foto,s die jullie hopenlijk hebben kunnen bekijken.Zucht,zucht het zijn foto,s van onze eerste dagen in Singapore met foto,s vanuit onze hotelkamer, tijdens een rit met de kabelbaan naar een atractiepark op het eiland simoza,paarse dolfijnen,seaworld,chinatown een hindoestaanse tempel en de gouden tand tempel waarin de monniken mantra,s citeerden en de aanwezigen stevig meelazen en meemompelden.( nieuw woord?).Ook hebben we rit in de Flyer gemaakt maar doordat er onweer was kon dit helaas pas laat in de avond.Het beeld met de leeuw met een vis als onderlijf is het beeldmerk van Singapore omdat de eerste bewoners een tijger zagen in het maleis Singa en pore is stad.De vis staat voor de oorspronkelijke visserij die plaatsvond.een geweldig interessante stad,echt multi culti. Op dit moment zijn we in een badplaats aan de zuidelijke oceaan genaamd Esperance.Prachtige stranden en interessant achterland wat we vandaag gaan bekijken want echt strandweer is het niet .voor Aussie begrippen zelfs winter.Voordat we Esperance bereikten hebben we enkele dagen vertoefd in een mijnstad Kalgoorlie. De stad leeft van de mijnwerkers in de grootste open goudmijn in het zuidelijk halfrond foto,s volgen. We gaan nu vertrekken en ik beloof jullie wat meer uitleg bij de volgende foto,s te geven.G,day from us both Dear friends, We have arrived in Esperance after a few days stay in Kangoorlie.Really interesting seeiing a huge open gold mine in action.We followed de waterpipe of more than 560 km to see it gooing to the mines and a little bit to the cities.having a great time and are ready to see. The surroundings of Esperance.We hope you could open the foto,s we sent and that you liked them Next time I will give some more comments g,day to you all. Manja and Marc

Lucienne

G'day, foto's kijken is nog niet gelukt maar dat ligt meer aan de antieke computer op mijn werk, dus probeer het vanavond thuis nog even. Ben benieuwd. Jammer dat het weer nog niet je dat is, hier is het heerlijk, donderdag zelfs met moe naar Noordwijk geweest. Nou geniet lekker we blijven jullie verhalen volgen. xxxx

Gonnie

René heeft een groot projekt lopen in Kalgoorlie. Dinsdag de 27 ste vliegt hij vanuit Perth een dagje heen en weer. Jullie missen elkaar "net"!! Heel veel plezier verder.

nelly

wouwie wat een mooie foto's al zeg.....
dat beloofd wat voor de rest van de 1 1/2 maanden :)
k hou jullie in de gaten !!!
kus

Merlijn

Geweldige foto's en het wachten meer dan waard! Vergeet niet te genieten naast het bloggen :)
nog een keer een link naar de foto's voor wie ze nog niet heeft kunnen bewonderen: http://bit.ly/H3T34N

Yasmin

Hallo lieverds,

Altijd leuk zo'n weblog tussen het solliciteren en het invullen van werkbriefjes aanklikken.
Dan krijg ik veel meer zin om de computer aan te zetten.
Maar ook helaas, ik kan nu de foto's op de PC niet zien.
Dadelijk effe checken op mijn apple laptop waar Ted nu op zit te rammelen.
Fijne tijd en genietuuuuu!

xx Yasmin

robin van der Stuyft

zo ook veilig terug gekeerd in Nederland na een week rond de 25 graden en heel veel wandelen met de hond!! na lekkage in huisje en door gebroken benzine leiding van stef heerlijk wat kilometers gemaakt met mijn nieuwe wandelschoenen hahahaha. Hele mooie fotos zeg. geniet er van en benieuwd naar de volgende blogs en fotos .

groetjes en dikke kus en knuffel en natuurlijk missend pootje van ami

robin en denise

Yvonne

Het is me uiteindelijk gelukt om de foto's op de gewone pc te bekijken. Blijf genieten van al het moois wat jullie onderweg tegenkomen. Door jullie verslagen en foto's beleven de achterblijvers ook een beetje het vakantiegevoel...........

Jan van Galen

Hoi lief stel, leuke foto's hoor en er was duidelijk veel te zien in Singapore, vooral dat gebouw met die beeldje vond ik enig, daar had ik met mijn dikke buik ook rustig bij geplaatst kunnen worden. Veel plezier in Australië,

Jan