Manja-en-Marc-down-under deel 3

In backpackers hotel in albany

Hi dee mates, Even een poging om jullie up to date te krijgen.We zijn op dit moment in cape how dat ligt tussen albany en Denmark. Nu weten jullie dus precies waar we zijn.We verblijven nu 4 dagen in een prachtige bungalow met prachtig uitzicht en van alle voorzieningen voorzien,behalve internet. Dus ik zit nu in een backpackershotel eenzaam en alleen te type.Zielig he! Hier wat hoofdpunten van onze belevenissen.Op 21maart hebben we eenstevige rit gemaakt van Perth naar Kalgoorlie waarbij we bijna de hele tocht langs een 560 km lange bovengrondse water pijpleiding hebben gereden.Soms was er een zijweg met een bordje naar de dichtsbijzijnde plaats 330 km verder.Onze eerste stop was bij een stuwmeer waar het water wordt opgepompt om na drie weken aan te komen in Kalgoorlie.Gelukkig ging het voor ons wat sneller.Laatsgenoemde stad is een echte mijnstad met de grootste open goud mijn op het zuidelijk halfrond. We logeren in een cabin en hebben onze eerste pubdiner achter de rug.prima local food.Na enkele dagen op naar Esperance een badplaats aan de zuidelijke oceaan.Prima motelachtig verblijf weer met alle voorzieningen dus de was werd even gedraaid. Op de plaatselijke pier gewandeld waar de plaatselijke zeehond Sammy lag te lonken naar de gulle vissers die een visje konden missn.Ik heb daar de mailbox van het motel opgeblazen met de upload van de foto,s van singapore.eigenares kon even niet internetbankieren We hebben prachtige nationale parken bezocht met azuurblauw water en schitterende rotspartijen.we hebben daar gegeten op de mooiste lunchplaats ooit Thistle cove. Aboriginal verhalen over kinderen die de eieren van de adelaar hadden gepikt en voor straf door de adelaar in zee werden gegooid zijn een voorbeeld van de ovoedkundige verhalen van de aboriginal ouders van 30000 jaar geleden.De les was natuurlijk luister naar je ouders anders gebeuren er erge dingen ,nog altijd van toepassing.We vertrokken een dag eerder naar Cape how om de lange auto rit wat te delen en overnachten in een Donga op de plaatselijke camping in Breamer Bay.Echte plek voor sportvissers en toen we na een zijstraatje te hebben ingeslagen na 30 km op een strandje aankwamen werden we blij verrast door een visser die net terugkwam van zee en die ons enkele handen vis schonk.Dat moet Manja,s uitstraling zijn geweest.Dus enkele dagen verse vis gegeten.Onderweg hebben we diverse inheemse dieren gezien waaronder Emoes,kangaroos en wallabies een overstekende wagtail pelikanen en andere vogels. Tijdens onze rit naar Cape how fish and chips gegeten.Verrassend lekker.Toen wisten we nog niet dat we een portie verse vis zouden krijgen voor op de barbie. De rit ging door wisselend landschap met soms zwarte koeien inde wei. In Cape how kregen we een upgrade naar een groter cottage boven op een heuvel waar vanmorgen Horace enGrace even langskwamen.De lama,s van de buren.we hebben besloten een autoloze dag in te stellen om even bij te komen endit verslag te schrijven. We hopen dat jullie meegenieten van onze reis ,wij doen het met volle teugen. liefs van Manja en Marc

Lucienne

G'day broer en schone zus

Jullie genieten met volle teugen dat spat van het prachtige verhaal af. Neem wel af en toe je rust het is tenslotte VAKANTIE.

Veel plezier verder en blijf om bestoken met jullie prachtige verhalen.

Ps de winter is helaas hier weer terug 9 graden brrr

Robin van der Stuyft

ben jaloers hoor luitjes. Nou geniet er van en hou ons heerlijk op de hoogte!!! Mis alleen de temperatuur verslagen een beetje hahahahaha

groetjes

robin en denise en nat pootje van Ami

Christiaan & Cokky

Lieve vrienden,

Het Grote Genieten met een grote G is jullie niet vreemd (en ook van harte gegunt!). En wij.... dankzij jullie verhalen genieten wij, vanachter ons scherm, een beetje mee!

En in tegenstelling van Robin willen wij (als we nu naar buiten kijken) liever geen temperatuur verslagen ;-)

Met de meest vriendelijke groet
Christiaan & Cokky

waldi

Wat een geweldig reis verslag weer. Wat zien jullie veel. En wat een kilometers maken jullie. Ik heb leuke dagen in Goes gehad. Alle verjaardagen van de drie meiden weer gehad. Gezellig hier nu brbrbrb koud jammer na die heerlijke dagen. Ga door net genieten groetjes Waldi

Nelly

Jeetje Marc wat kan jij heeeeerlijk schrijven
Eventjes ...héél eventjes waande ik me daar bij jullie
Helaas de keiharde realiteit slaat in
Maar desondanks toch dankbaar dat we op deze manier toch een beetje mogen meegenieten.....
Ga zo door , avontuurzuhhh
Dikke kus

MArianne

Wat een geweldig reisverslag. Ben jaloers!!
Genieten maar

Maurice

Een druke vacantie waar genoten word.
Mooie verhalen waar je zo in kan weg dromen.

grtn Maurice