Manja-en-Marc-down-under deel 3

We zijn weer thuis

Beste luitjes hier al weer het laatste verslag van onze reis.

We hebben een leuke week in Melbourne gehad met onze tweede Footy wedstrijd een prachtige verkenning van enkele wijken in Melbourne waaronder een kunstenaarswijk en een rit door de prachtige natuur rond Melbourne .Bovendien hebben we mijn verjaardag gevierd met een 400 grams Black Angus beef rump steak in het favoriete restaurant/pub van Mike. Heel gezellig en erg lekker.In die week hebben we ook kennis gemaakt met zijn broer,de buren en zijn beste vrienden en niet te vergeten zijn hartsvriendin Peggy.Ook een bezoek aan de Art gallery op de laatste dag mocht niet ontbreken maar op zondagmiddago 13.00 uur was het dan zover.:de terugreis ging beginnen.Mike bracht ons naar het vliegveld en na een voorspoedige maar erg lange vliegreis van 32 uur waren we op Schiphol.In Singapore mochten we even luchten want het vliegtuig moest worden bijgetankt en schoongemaakt.Van de gelegenheid gebruik gemaakt om even in de cactustuin op het vleigveld een klein sigaartje te roken. Het was een lange zit maar met 4 speelfilms op mijn ipad en een heleboel in het vliegtuig kwamen we de tijd wel door. Op schiphol werden we opgewacht door een heus welkomscommitee van Merlijn, Robin,Nelly en Denise die zelfs met een heus spandoek waren uitgerust (zie foto).Laatstgenoemde had zelfs het huis opgefleurd met heusse bloemstukken die ze zelf had gemaakt en Ami herkende nog zijn baas na 55 dagen.Ter afsluiting van onze reisverslagen nog enkele statistische gegevens:

In onze 55 dagen durende reis hebben we 38.813 km gevlogen in 9 verschillende vliegtuigen.

Met de auto's heben we circa 6000 km afgelegd en onderweg in 16 verschillende bedden geslapen. In die tijd heb ik maar 3278 foto,s gemaakt en 17 reisverslagen geschreven en foto's opgestuurd waarop we 106 reacties hebben gekregen.

Nu dat was het dan ,we hopen dat jullie wat mee hebben genoten van onze avonturen en we kijke ernaar uit om de rest van de verhalen te vertellen als we ekaar in de nabije toekomst zullen ontmoeten.Bedankt voor jullie leuke reacties en tot de volgende reis

Manja en Marc

foto's: http://bit.ly/Ji0PLU

hans en mo

Een fantastisch welkom thuis dus!!!
Liefs van Hans en Mo

Lucienne

Welkom thuis en tot zaterdag xxx

Petra

fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. de ansicht met kangaroe is dinsdag bij me in de bus gevallen, dank daarvoor!
veel groeten van Petra.

Jannie spitz

Fijn dat jullie weer veilig terug zijn na zo'n prachtige, lange reis. Wij hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Bedankt daarvoor. En geniet lekker na van alle herinneringen.