Manja-en-Marc-down-under deel 3

Laatste dag in St.Kilda

Hoi luitjes,

Morgenochtend vertrekken we richting Adelaide.Hebben weer prachtige dingen gezien waaronder een groot herenhuis met een schitterend park eromheen. Vanmiddag gelunched met de dochter en schoonzoon van Alastair in het huis van zijn moeder. Was een tikkeltje emotioneel daar zijn moeder onlangs is overleden. Huis staat in een buitenwijk van Melbourne tegen de bosrand aan. Bosbrand is tot op 200 meter van dit huis gekomen. Kinderen moesten uit voorzorg in schuilkelder.Als je die verhalen hoort snap je niet dat die mensen nog rustig kunnen slapen. We gaan nu inpakken want over een maand zijn we hier weer terug. Het is hier trouwens lekker warm rond de dertig graden maar met wat zeewind goed uit te houden

Groeten van Manja en Marc

P.S. er staan weer nieuwe fotos op Picasa, we zijn benieuwd wat jullie ervan vinden:

Thank you again for your hospitality and for making our holliday an cultural and gastronomical experience. We hope to be able in the future to return the compliment when you will visit the Netherlands or France.

Many greetings

Manja en Marc

Pour nos ami(e)s en France

Nous avons une vacance formidable avec beaucoup de choses tres interessant. Nous esperons que vous voyerez les fotos et quand nous serons en France nous traduirerons les petites histoires.Jean-Jacques merci pour votre reaction

Amicalement

Manja et Marc

Merlijn & Nelly

geweldige foto's!

Nog goud gevonden? Je kan altijd lucien bellen om er nog een maand aan vast te plakken in dat geval ;)

Veel plezier daar in adelaide!

Groetjes uit rotterdam

Yvonne en Ed

Wat een mooie foto's. Het viel mij wel op Marc dat je in Melbourne een foto van je concullega ING hebt gemaakt. Was naar mijn idee op een autocircuit. Blijf het thuisfront maar lekker bestoken met jullie verhalen en foto's! Leuk dat jullie ook aan J-J en J wat hebben meegegeven in een frans verslagje. Gelukkig hebben jullie in de zomer genoeg tijd in Couezon om al jullie verhalen en foto's met hen te delen. A bien tôt mes amis.

Lucienne

Wat een prachtige foto's als A & K volgend jaar of zo nog een van der Stuyft willen hebben wil ik wel als vrijwilliger komen hoor, Australie stijgt op ons reisverlanglijstje. Verlengen kan altijd hoor Merlijn, maar dan moeten ze toch wel echt wat goud gevonden hebben vrees ik, maar goed ik hoor het wel. Om toch een beetje het reisgevoel te hebben een heerlijk weekendje Londen gehad, met super onengels weer, zon dus. We genieten van de verhalen en jullie kunnen wel samen met Justin een reisboeken keten opzetten hoor, ga zo door. Dikke kus Toon en Lucienne