Manja-en-Marc-down-under deel 3

We gaan opnieuw down under deel 3 van onze avonturen

Beste vrienden,

Zoals jullie misschien al weten gaan we weer op reis naar Australie en Nieuw Zeeland.Onze Aussie vriend Mike heeft ons weer verleid om de grote oversteek te maken.Vrijdagmorgen vertrekken wij naar Singapore en daarna naar Melbourne waar we te gast zijn bij onze,,reisleider,, voor enkele dagen.We gaan met zijn drieen op stap met als eerste bestemming Tasmanie.Na onze bootreis gaan we tot 4 maart rondrijden door dit mooie eiland. Terug in Melbourne neemt Miike ons mee op een verrassingsreis in de Outback van Australie..Na enkele dagen bijkomen in Melbourne gaan we op 15 maart naar Christchurch op het Zuider eiland van Nieuw Zeeland.Op 27 maart steken we over met de ferry naar het Noorder eiland wwar we na een grote rondrit eindigen in Auckland waar we op 5 april weer in het vliegtuig stappen voor een superlange terugreis naar Amsterdam.Net als de vorige reizen zouden we het leuk vinden als jullie wat kunnen meegenieten d.m.v van wat reisverslagen en foto,s. Natuurlijk vinden we het leuk om jullie reacties te lezen dus klim ook even in de pen.Ik heb de vorige mailinglist aangehouden.Mocht je er geen prijs meer op stellen dan hoor ik dat graag en schrap ik je van de lijst. Als je een ander e mail adres wenst te gebruiken dan hoor ik dat graag voor vrijdag

We hopen dat jullie net als wij zullen genieten van onze avonturen.

Pour nos amies en France.

Nous partirons le Vendredi 17 Fevrier en vacance en Australie et Nouvel Zelande.Nous voulons envoyer des histoires et des foto,s pendant notre voyage.

Manja en Marc

Jannie en Piet

Wij wensen jullie héééél veel plezier toe en een behouden reis. We zijn heel nieuwsgierig naar jullie avonturen en zullen die met veel honger en dorst en jaloezie) tot ons nemen. Kus van ons.

Anneke Verschoor

Als ik in jullie broekzak kon kruipen ging ik stiekum mee! Liefs en goede reis!

Aik en Jeanne

Een prachtige reis toegewenst. En kom weer heel terug! Veel plezier!

Lucienne

Lieve broer en schone zus,
Heel veel plezier down under!! Fijn dat we weer mee kunnen kijken en genieten van jullie avonturen. Groetjes aan Mike liefs Lucienne ????

Waldi

Geweldig dat jullie weer gaan. Hoop op veel indrukken en ik volg jullie

Gerard

Een prachtige reis geniet er van

Ed en Gerda

Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier. Wij kijken graag weer met jullie mee.

Mama

Ja Marc en Manja via Gerard alles gehoord ik wens jullie heel veel plezier en een goede reis

John en Marijke

Een bijzonder goede reis toegewenst. In goede gezondheid en groot lichamelijk incasseringsvermogen.

Bernard en Joan

Hopelijk een voorspoedige reis gehad en inmiddels dik aan het genieten.
We genieten graag mee.

Onno en Leony

We wensen jullie een geweldige reis toe en fijn dat we jullie kunnen volgen door de verhalen en foto's !
Liefs van ons ????

Denise & Robin

We komen er aan :-) :-) :-)
Grapje!!!! Blij dat jullie veilig zijn aangekomen in signapore. Veel liefs aan Mike en aan jullie natuurlijk! Dikke kus!

Gerrit & Fia

M&M, als het goed is zijn jullie al aardig opgeschoten. Heel veel plezier toegewenst en erg leuk dat we al jullie avonturen weer van zo dichtbij kunnen volgen. Liefdevolle groeten van ons beiden.

Hans C.

Veel plezier! Op 14 maart hoop ik in Melbourne aan te komen voor de COST conferentie!!!!! Jullie vertrekken daar 15 maart zag ik in jullie reisschema!!!! We zijn dus even samen daar!